Ingyenes szállítás 20 000 Ft feletti kosárérték esetén*.
Ausztriába, Romániába és Szlovákiába is szállítunk.
(*meghatározott szállítási módok választása esetén)

Kérdésed van? Írj nekünk: info@curlmission.hu

vagy hívj minket: +36205972855

Gyakran Ismételt Kérdések

Regisztráció

Szükséges-e regisztrálnom a vásárláshoz?   

Nem, a vásárláshoz nem szükséges regisztrálnod, azonban számos előnnyel jár, ha a regisztráció mellett döntesz.

Miért előnyös, ha regisztrálok?        

Regisztrált vásárlóként, nem kell minden alkalommal megadnod az összes adatod. Ha nem azonnal vennéd meg a kiszemelt termékeket, vagy még átgondolnád választásod, kedvencként megjelölheted a választott termékeket, így a későbbiekben a "Kedvencek" menüt belépés után előhívhatod, és a megjelölt termékeket azonnal kosárba is teheted keresgélés nélkül.

Hol találom a Kedvencek menüt?     

A "Kedvencek" menüt, regisztrált felhasználóként, belépés után a "Profil" adatok között találod meg.

 

Megrendelés

Leadtam a megrendelésem, mikor kaphatom meg a termékeket?           

Munkanapokon délelőtt 11 óráig leadott megrendelésedet már aznap, de legkésőbb másnap átadjuk a futárszolgálatnak vagy elhelyezzük a Foxpost dobozokban. A hétvégén leadott rendeléseket legkorábban következő hétfőn tudjuk elindítani feléd. GLS-sel történő rendelés esetében az átadást követő 1-2 napon belül kiszállításra kerülnek a termékeid, Foxpost megrendelés esetén 2-4 nappal számolj a csomagod feladását követően. MPL megrendelés esetén a csomagok feldolgozása és feladása manuálisan történik, így a feldolgozás és a szállítási idő 7-10 nap is lehet! Ezen ok miatt ennél a szállítási módnál nem tudunk ingyenes szállítást biztosítani 20 ezer forintos rendelés felett sem!

Kipróbáltam a terméket, de nem felel meg nekem. Visszaküldhetem?  

Sajnos használt kozmetikai terméket egészségügyi okokból nem áll módunkban visszavásárolni. A termékek tovább értékesítésére nagyon jó platform a Facebook "CGM cserebere csoport".

Véletlenül duplán adtam le a megrendelést. Mit tegyek?            

Rendszerünkben a duplikált megrendelések kiszűrésre kerülnek. Amennyiben véletlenül kétszer adtad le megrendelésedet vagy más fizetési módot választottál és ismét leadtad azt, úgy a nem kívánt rendelést, kérésedre töröljük. Írj nekünk egy email-t annak a rendelésnek a számával, amelyet töröltetni szeretnél. Ha te nem írsz, mi fogunk :) Nem szállítjuk ki kétszer ugyanazt a rendelést.

Mi történik, ha egy termék nincs raktáron? Megrendelhetem? 

Ha a termék státusza "Nincs készleten", abban az esetben a terméket nem tudod kosárba tenni, így nem rendelhető. Ha a státusz "Rendelhető" állapotot jelez, abban az esetben megrendelheted, viszont vedd figyelembe, hogy ilyen esetben az áru beérkezését várjuk és a várakozási idő akár egy hét is lehet.

Az általam választott termék Rendelhető státuszú. Ez mit jelent?            

"Rendelhető" státuszba azok a termékek kerülnek, melyeket már megrendeltünk és beszállítónk elindította felénk. Ha már látjuk az áru beérkezésének pontos dátumát, azt a termék adatlapján piros színnel feltüntetjük.

Hogyan tudom a rendelésemet törölni?

Ha a rendelésedet törölni szeretnéd, a lehető leghamarabb küldj nekünk emailt a rendeles@curlmission.hu email címre.
Nagyon fontos, hogy ezen szándékodat még akkor jelezd, mielőtt megkapnád a "szállítás alatt" státuszú emailt. Ha az emailt megkaptad, a rendelésed már elindult feléd, és azt nem tudjuk már visszafordítani.

Van-e garancia/szavatosság az általam vásárolt termékekre?    

Igen. A kozmetikai termékekre szavatossági idő vonatkozik, melyet a termék csomagolásán egy felbontott tégely szimbólummal jelölnek. A rajta szereplő szám a felhasználhatósági időt jelzi (hónapok száma). A hajszárítók garanciája a vásárlás napjától számított egy év. Amennyiben a termékkel kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, jelezd felénk a rendeles@curlmission.hu email címre küldött emaillel és a további teendőkről értesíteni fogunk.

Hogyan lehet a szállítási címet utólag módosítani?         

Amennyiben rendelésedről még nem kaptál "Szállítás alatt" státuszú értesítő emailt, írj nekünk vagy hívj minket (rendeles@curlmission.hu, +36205972855) és rendelési címedet módosítjuk. Ha a csomagod már feladásra került, abban az esetben a szállító céggel (Foxpost, GLS) vedd fel a kapcsolatot, a visszaigazoló emailben szereplő csomagszámra hivatkozva és kérd a módosított címre történő kiszállítást.

Hogyan tudom visszaküldeni a csomagot?          

Visszavenni csak bontatlan, még nem használt terméket áll módunkban a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül. A visszaküldeni kívánt termék szállítási költsége minden esetben a vevőt terheli, és az áru visszajuttatása GLS vagy Foxpost útján lehetséges. Az ehhez szükséges információkért küldj nekünk emailt a megrendeles@curlmission.hu email címre.

Mit jelentenek a termékeknél feltüntetett státuszok?  

"Raktáron"- ez azt jelenti, hogy a terméket azonnal tudjuk szállítani, készleten van. "Rendelhető"- ez azt jelenti, hogy már megrendeltük a terméket a beszállítótól és úton van felénk, hamarosan készleten lesz. A várható beérkezés dátumát a termék adatlapján pirossal feltüntetjük.
"Nincs készleten"- ez azt jelenti, hogy a termék nincs raktáron és nem is tudunk pontos dátumot arra vonatkozóan, hogy mikor lesz elérhető.

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló emailt. Mi a teendőm?            

Ha nem kaptál visszaigazoló emailt megrendelésedet követően elképzelhető, hogy rossz email címet adtál meg. Ebben az esetben, ha nem térsz vissza az oldalra ellenőrizni az adataidat, kollégánk kapcsolatba fog lépni veled a megadott telefonszámon, adategyeztetés miatt, ugyanis helytelen email cím esetén a csomagodat nem tudjuk átadni a futárszolgálatnak. Bizonyos email szolgáltatók (pld. freemail, citromail) automatikusan spamként kezelik a webshopoktól érkező üzeneteket. Kérjük, hogy mielőtt kapcsolatba lépsz velünk, ellenőrizd a spam mappádat. Ha a leveleid tárhelye fullon van, szintén nem fog megérkezni a levél. Kérlek, ezt is ellenőrizd.

Lehet-e előrendelést leadni?    

Igen, a "Rendelhető" státuszú termékek esetében leadott megrendelések, előrendelésnek minősülnek.

Van-e lehetőség személyes átvételre?  

Nem, sajnos webshopként nem tudunk személyes átvételt biztosítani.

Kérhetem a rendelés kiszállítását meghatározott dátumra, időpontra? 

Igen, kérjük, hogy rendelésed leadásakor, a "Megjegyzés" rovatban jelezd ezt felénk.

Honnan tudom, hogy hogyan áll a rendelésem?

Minden státuszmódosításról emailben kapsz tőlünk értesítést. Miután a csomagodat átadtuk a Foxpostnak, a GLS-nek vagy az MPL-nek, a továbbiakban tőlük fogsz értesítést kapni a kiszállítást vagy átvételt illetően.

A Curlmission-től kapott emailek jelentése a következő:

Automata megrendelés visszaigazolás: Ebben az emailben arról kapsz értesítést, hogy a megrendelésed megérkezett hozzánk. Ilyenkor az általad megvásárolt termékeket a  rendszer lefoglalja számodra.

Feldolgozás alatt: Csomagod összekészítése elkezdődött. A termékeket becsomagoljuk, és előkészítjük szállításra.
Ilyenkor automatikusan kiállítjuk a számlát is, és külön emailben elküldjük számodra. A számla elektronikus formátumú, nem kell kinyomtatnod. Ha esetleg elkeveredne, ne aggódj, szólj nekünk, mi kiküldjük neked újra :)

Szállítás alatt: Csomagod átadásra került az általad választott futárszolgálatnak.

Sikeres fizetés: Barionos fizetés esetén, ha a fizetés sikeres, kapsz egy visszaigazoló emailt a sikeres tranzakcióról.

Sikertelen fizetés: Ha Barionon szerettél volna fizetni de nem sikerült, akkor kapod ezt az értesítőt. Ebben leírjuk, mi a teendő ilyen esetben. Ha elakadnál, keress minket, segítünk.

Sikertelen fizetés miatti törlés: Ha a Barionos, vagy az előre utalásos fizetési opciót választottad de a fizetés 3 napon belül nem történt meg, a rendszerünk 3 nap után a rendelést automatikusan törli. Természetesen ilyenkor újra meg tudod rendelni a kívánt termékeket. Kérünk, hogy ha bármi probléma adódik, mielőbb keress minket, és mi a legjobb tudásunk szerint igyekszünk segíteni.

Egyéb emailek, amit kaphattok tőlünk:

Az alábbi termékek újra elérhetőek: Ezt akkor kapod, ha kértél értesítést, ha egy termék újra van raktáron.
Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy ha valaki lemondja a rendelését, és ezért a termék újra elérhető (általában 1 darab), akkor is kapsz ilyen értesítőt. Ha azonban ezt közben valaki megvásárolja, újra a "nincs készleten" státusszal találkozhatsz. Ha ezzel a státusszal találkozol, akkor valószínűleg elvitték a raktárba visszakerült terméket. Azonban nem kell aggódni, mert ebben az esetben a következő szállítmány már úton van, így pár napon belül újra elérhető lesz.


 

Fizetés

 

Előre utalással szeretnék fizetni, hogyan tehetem meg?

Fizetési módnál válaszd az "előre utalás" opciót. A rendelés visszaigazolás után kapsz egy proforma számlát, mely alapján a megrendelés ellenértékét ki tudod egyenlíteni. Kérjük, a közlemény mezőbe írd bele a proforma számla sorszámát (és csak azt). A pénz beérkezése után rendszerünk automatikusan kiállítja a számlát részedre, és azt el is küldi neked. Ez után összeállítjuk a csomagodat, és átadjuk a futárcégnek. Kérünk vedd figyelembe, hogy ha 3 napon belül nem érkezik meg az utalás, rendelésed automatikusan törlésre kerül.

Milyen fizetési módok közül választhatok?         

Webshopunkban előre utalásos, bankkártyás és utánvétes fizetési módok közül választhatsz.

Megpróbáltam bankkártyával fizetni, nem sikerült. Mi a teendő ilyenkor?          

Ilyen esetben egy "Sikertelen fizetés" tárgyú válasz emailt kapsz rendszerünktől, mely tartalmaz egy részletes leírást arra vonatkozóan, hogy milyen egyéb fizetési módokra válthatsz vagy ha szeretnéd ismét megpróbálni a bankkártyás fizetést, az emailben található link segítségével ismét megteheted. Ha nagyon elakadtál írj nekünk (rendeles@curlmission.hu) vagy hívj minket (+36205972855)

Hogyan kapom meg a számlát a vásárlásomról?

A vásárlásodról kiállított számlát minden esetben, elektronikusan, az általad megadott email címre küldjük el.

Bankkártyával fizettem, de meggondoltam magam és szeretném lemondani a rendelésemet. Hogyan kapom vissza a kifizetett összeget?       

Lépj kapcsolatba velünk a rendeles@curlmission.hu email címen vagy a +36205972855-ös telefonszámon és jelezd a törlési kérelmed. Mi elindítjuk az összeg visszafizetésére vonatkozó folyamatot a Barion rendszerén keresztül, melynek átfutási ideje 1-30 nap. Felhívjuk szíves figyelmed, hogy az összeg visszatérítése csak arra a bankkártyára lehetséges melyről a fizetés történt.

Előre utalással szeretnék rendelni. Mennyi idő áll rendelkezésre az átutalás teljesítésére?          

Előre utalás esetén 3 nap áll rendelkezésedre az összeg átutalására. Amennyiben ezen időn belül nem érkezik meg hozzánk a számla ellenértéke, rendelésedet töröljük és erről értesítést küldünk.

Utánvét esetén fizethetek-e bankkártyával?      

Igen, erre a Foxpost és a GLS házhozszállítás esetében is lehetőséged van.

Miért kell utánvét esetén plusz díjat fizetnem?

Az utánvét összege a futárcég pénzkezelési szolgáltatásának a költsége, hiszen a csomag ellenértékét a futár cégnek fizeted ki átvételkor, a futárcég pedig azt tovább utalja nekünk. Az utánvét nem tartozik a szállítási díjhoz és csak az utánvéttel rendelő vevőket terheli.

A számlán látok egy "A kiterjesztett gyártói felelősségi díj megfizetése az eladót terheli" szöveget. Mit jelent ez? 

Az európai uniós hulladékgazdálkodási irányelveknek megfelelően 2023 júliusától Magyarországon is egyes termékek körforgásos hulladékkezelésének költségeiért a gyártók, forgalmazók lettek felelősek. Ezt hívják kiterjesztett gyártói felelősségnek. Ez röviden azt jelenti, hogy minden anyagot mely újrahasznosítható, a MOL leányvállalalta (MOHU) fogja feldolgozni. Ennek a díját mi (a webáruház) fizetjük meg.  Ezen díj megfizetése van jelezve a neked küldött számlán. 

 

Szállítás

Szállítotok külföldre is? 

Igen, jelenleg Ausztriába, Romániába és Szlovákiába szállítunk.

Sérülten érkezett a csomagom, mit tegyek?      

Sérült csomag esetén kérd meg a futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet még mielőtt a csomagot átvennéd. Ha a csomag tartalma nem sérült, nincs további tennivalód. Ha a csomagban található termék megsérült, az átvételt követő 24 órán belül lépj velünk kapcsolatba a rendeles@curlmission.hu email címen.

Mit tudok tenni, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?      

Amennyiben hiányosan kaptad meg a rendelt termékeket kérjük, hogy emailben jelezd felénk a rendeles@curlmission.hu email címen. A hiányosan szállított terméket saját költségünkre, az általad korábban választott szállítási móddal eljuttatjuk hozzád.

Mi történik, ha nem tudom átvenni a házhozszállítással rendelt csomagot?        

Ha a házhozszállítás napján és időpontjában nem vagy a megadott címen, a futárszolgálat megpróbál egy új időpontot egyeztetni veled amikor ismét kézbesíthet. Ha a második alkalommal sem sikerül a kézbesítés a csomagod visszakerül hozzánk. Ebben az esetben kérjük lépj velünk kapcsolatba a rendeles@curlmission.hu email címen vagy a +36205972855-ös telefonszámon.

Van ingyenes szállítási lehetőség?      

Igen, 15.000 Ft felett Magyarország területén bizonyos szállítási módoknál ingyenes szállítást biztosítunk. Ezt a megrendelésnél, a szállítási mód választásnál látni fogod.  Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy ha utánvétes fizetést választottál, az utánvét összegét, megrendelési értékhatártól függetlenül ki kell fizetned.

Kérhetem-e a lakcímemtől eltérő címre a csomagomat?              

Igen, bármilyen címre kérheted, viszont ha utánvétes fizetést választottál, kérjük gondoskodj róla, hogy a csomagot átvevő ki is tudja fizetni annak kézbesítésekor.

Hogyan értesülök róla, hogy megérkezett a csomagom csomagpontra vagy automatába?            

A csomagod megérkezéséről a Foxpost, a GLS és az MPL is emailben és/vagy sms-ben küld tájékoztatást.

Honnan tudom merre jár a csomagom?

Foxpost automatába történő megrendelés esetén, a "https://www.foxpost.hu/csomagkovetes" oldalon, GLS szállítás esetén a "https://gls-group.eu/HU/hu/home" oldalon tudod megnézni, hogy adott időpontban hol található a csomagod. MPL esetén a tőlük kapott emailben található linken keresztűl tudod a csomagodat ellenőrizni.

Nem vettem át az utánvéttel rendelt csomagot és nem is jeleztem, hogy nem kérem a szállítást. Mi történik ilyen esetben?           

Ebben az esetben a csomagod visszakerül hozzánk és megpróbálunk emailben értesíteni a csomag visszaérkezéséről. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy az át nem vett utánvétes rendelés esetében, a jövőben leadott rendeléseidre vonatkozóan megtagadhatjuk tőled az utánvétes fizetés lehetőségét.

 

Termékek

 

Nem tudom melyik termék lenne nekem megfelelő. Hogyan válasszak?

Tippeket, technikákat a "CGM Tippek menüpont alatti blogbejegyzésekben találhatsz, illetve az Instagram és a Facebook bejegyzéseink között. Ha elolvastad az anyagokat, de még így sem találtál választ a kérdésedre, írj nekünk az info@curlmission.hu-ra vagy keress minket Messenger/Instagram üzenetben és szívesen válaszolunk.

Honnan értesülhetek újdonságokról, akciókról?

Ha szeretnél minden friss információról értesülni, iratkozz fel hírlevelünkre, kövess minket Facebookon és Instagramon.

Honnan tudom, hogy az általam választott termék CGM kompatibilis-e?              

Ha a termék fotója melletti bal felső sarokban a "curly girl method friendly" logót látod, az azt jelenti, hogy az általad választott termék megfelel a CGM szabályainak.

Állatokon kísérletezett termékeket forgalmaztok?         

Nem, nagyon fontosnak tartjuk, hogy csak olyan terméket vegyünk fel a portfóliónkba, melyek szigorúan állatkísérlet mentesek.